Rask levering - Ingen toll - Prisgaranti

Reklamasjon

1

Du har 2 års reklamasjonsrett når du handler hos Ditur.no

Innen du oppretter en reklamasjon, bes du kontakte kundeservice på [email protected], hvor du får svar innenfor 24 timer i hverdagene.


Slik oppretter du en reklamasjon:

  1. Opplever du feil på varen etter du har tatt den i bruk, skal vi derfor ha varen din inn som reklamasjon, slik at vi kan utbedre feilen eller bytte til en ny. 
  2. På portalen blir du bedt om å utfylle navn, adresse, e-post og ordrenummer. Når du har gjort dette, kan du hente og skrive ut en reklamasjonsseddel og en pakkeseddel til forsendelsen din. 
  3. Du mottar også både reklamasjonsseddel og pakkeseddel på e-post. 
  4. Reklamasjonseddelen skal du utfylle med informasjon om deg, årsak til reklamasjonen og ditt ordrenummer. Dette skal sendes med varen din inn til oss. 
  5. Din pakkeseddel skal klistres utenpå pakken. Fraktomkostninger i forbindelse med en reklamasjon er gratis for deg, med mindre reklamasjonen er uberettiget. Når du bruker seddelen vår, er pakken din fullt forsikret og sporet under forsendelsen.

Vi sørger for å få varen din vurdert og sendt i retur til deg raskt og effektivt uten omkostninger. Dog kan behandlingstiden i travle perioder variere i opptil 14 dager.

Du har 2 års reklamasjonsrett på varen din. Reklamasjon skal skje innenfor rimelig tid etter at feilen er konstatert, og senest 2 måneder etter.

Utbedring av forhold som skyldes kjøpers behandling, herunder skjødesløshet eller feil behandling og hærverk, er ikke omfattet av Ditur.no sin forpliktelse om utbedring.