💥 January Sales er i gang - trykk her! 👈

Reklamasjon

1

Du har 2 års klagerett på alle varer kjøpt hos Ditur.

Klagen skal skje innenfor rimelig tid, etter at feilen er konstateret og senest 2 måneder efter. Innen du sender dine varer inn som klage, ber vi deg kontakte vår kundeservice med det problem du opplever. For å kunne hjelpe deg best mulig, ber vi deg vedlegge et bilde og/eller video sammen angive ditt ordrenummer og en beskrivelse av problemet.

Hvornår skal jeg oprette en klage?+

Hvordan oppretter jeg en klage?+

Hva koster en klage?+

Hvor lang tid tar en klage?+

Innlevering av klager i fysisk butikk+

Reklamasjonsprosess

  1. Start din reklamasjon og inntast ditt ordrenummer og e-mail
  2. Velg produkt på din ordre og angi årsak sammen med kommentar til din reklamasjon
  3. Registrer din reklamasjon og hent din pakke label
  4. Påsett pakke label utenpå pakken
  5. Pakk din reklamasjon forsiktig og send den inn til oss
  6. Avvent svar fra vår retur team